از خوردن غذاهای سرپایی و مملو از شکر پرهیز کنید | تغذیه سالم

از خوردن غذاهای سرپایی و پر از شکر دوری کنین

تغذیه

واسه درست کردن میان وعده سالم می تونین از این پیشنهادا استفاده کنین

خوردن غذای سرپایی یا چاشت میان وعده های غذاهای اصلی به خودی خود بد نیس، اما باید از غذاهای سرپایی که پر از شکر هستن و تقریباً ارزش تعذیه ای ندارن، دوری کنین.

واسه درست کردن میان وعده سالم(Healthy) می تونین از این پیشنهادا استفاده کنین:

– حدود ۳۰ گرم پنیر با کراکرهای جفت و جور از غلات کامل، یه ظرف کوچیک ماست کم چربی یا پاپ کورن کم چربی بخورین.

– یه کاسه میوه واسه آشپزخانه یا میز پیش دستی اتاق نشیمن پر کنین.

– یه ظرف از سبزیای خام در یخچال(Refrigerator) نگهدارین.

– اگه می خواین چیپس یا خشکبار بخورین، اونا رو از کیسه شامل شون نخورین. با این کار مانع از خوردن بیش ازحدشان میشین.

.

منبع : pezeshk.us

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *