۴ نشان می دهد که برند شما یک معصوم رسانه اجتماعی است

طبق گفته HubSpot ، ۹۲٪ از بازاریابان در سال ۲۰۱۴ ادعا کردند که بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تجارت خود مهم است. با این حال ، بررسی جدیدی که از سوی مجری رسانه اجتماعی مشخص شده است نشان می دهد که ۸۵٪ از بازاریابان مطمئن نیستند که کدام یک از ابزارهای رسانه های اجتماعی بهترین استفاده را دارند و کدام شیوه هایی را باید مورد توجه قرار دهند.

مشکل؟ بسیاری از مارک ها هنوز مصمم هستند که پیام های اشتباه را بیرون بکشند – بیش از حد بر برنامه های خود تمرکز می کنند و به ارزش ارزشی که برای مشتریان خود ارائه می دهند کافی نیست. ما در مورد چهار گناه کشته شده در رسانه های اجتماعی که می تواند مارک شما را بازگرداند و مشتریان خود را دور کند بحث می کنیم.

اما همه ما معنی نداریم – ما همچنین هفت درمان مقدس را به شما ارائه می دهیم تا موفقیت رسانه های اجتماعی خود را به درستی برگردانید.

۱ Sin Sin Media Media: Pride

همه چیز در مورد شما است ، نه مخاطب شما!

نمی دانید چرا مردم شما را دنبال نمی کنند ، چرا با شما درگیر نمی شوند و چرا کلیک ها از بین نمی روند. این ممکن است به این دلیل باشد که اکثر به روزرسانی های شما وقتی روی مخاطبان شما متمرکز می شوند ، روی شما و نام تجاری شما متمرکز شده اند. برندها باید از نوعی بازاریابی فشار که قرنها بر آن بازاریابی سنتی حاکم بوده ، فاصله بگیرند. این همان چیزی است که شما نمی خواهید بدست می آید: دفع مشتریان خود ، اذیت کردن آنها و باعث می شود که آنها بر خلاف و برطرف کردن ، فراموش نشوند.

درمان مقدس شما: ارزش خود را ارائه دهید

نام تجاری شما فقط در صورتی که ارزش واقعی مشتریان خود را فراهم کند ، در رسانه های اجتماعی جایی دارد. اما وحشت نکنید – تأمین ارزش می تواند به اشکال مختلف ایجاد شود. به عنوان مثال ، برند شما می تواند از رسانه های اجتماعی برای ارائه خدمات سریعتر مشتری ، ایجاد محتوای مفید و آموزشی یا سرگرمی مشتریان خود یا به روز نگه داشتن آنها با جدیدترین اخبار استفاده کند. شما باید در مورد ارزش پیشنهادی خود هم برای برنامه ریزی استراتژی رسانه های اجتماعی داخلی و هم برای جذب مشتری به طرفداران و فعالیت های خود کاملاً واضح باشید.

برنامه ریزی

اگر شک دارید روی قانون ۸۰/۲۰ تمرکز کنید – این ۸۰٪ در مورد مشتریان (ارائه ارزش ، تعامل با آنها ، به اشتراک گذاشتن مطالب منحصر به فرد و غیره) و ۲۰٪ در مورد شما (تبلیغات و تماس شما به اقدامات) است ، هر چیزی که از مردم بخواهد خرید یا ثبت نام و غیره) سرمایه گذاری در تبلیغات بومی را نیز در نظر بگیرید – این روند توزیع تبلیغات آنلاین پرداخت شده یا تبلیغ شده شما به صورت بازاریابی محتوا یا مقاله است. بنابراین به جای یک تبلیغ مستقیم ، مشتری خود را جذب می کنید و به آنها ارزش مربوط به نیازهای آنها را ارائه می دهید.

بازاریابی محتوا

علاقه مندید

۲ Sin Sin Media Media: Envy

شما آنچه را که رقبای شما دارند ، می خواهید!

رقیب شما به تازگی یک کمپین موفقیت آمیز در رسانه های اجتماعی را راه اندازی کرده است. شخصی است ، مهم است ، ارزش واقعی را ارائه می دهد. شما آن را برای خودتان می خواهید. از این گذشته ، اگر برای آنها کار کرد ، باید برای شما هم درست کار کند؟ نه ، دقیقاً به این دلیل که اکنون این ایده حاشیه منحصر به فرد خود را از دست داده است – این مارک آنها است و پیام آنهاست. وسواس خود را درباره هر موفقیت اندک رقیب خود متوقف کنید و راه را برای خودتان هموار کنید.

درمان مقدس شما: بی نظیر باشید

به آنچه که شرکت شما را بی نظیر می کند فکر کنید. آیا شما یک سرگرم کننده هستید ، آموزشی ، فرد ترسو ، مفید است؟ آیا در حالی که رقبای شما به سختی سطح یک موضوع را لاغر می کنند ، محتوای عمیق ایجاد می کنید؟ آیا در مورد عرضه محصولات بعدی تخفیف های ویژه رسانه های اجتماعی یا تیزرهای هیجان انگیز ارائه می دهید؟ نقطه فروش منحصر به فرد خود را پیدا کنید و به آنچه می توانید به مشتریان خود پیشنهاد دهید که رقبای شما نمی توانند ارائه دهند ، تمرکز کنید.

با تجزیه و تحلیل فعالیت رسانه های اجتماعی رقبای خود شروع کنید. به هر معنا ، تاکتیکهای مورد استفاده خود را یادداشت و ارزیابی کنید – اما به جای تلاش برای تکرار استراتژی خود ، باید به بینش هایی بروید که ممکن است شما را به سمت ایده های خود سوق دهد. به عنوان مثال – فکر کنید ، “به نظر می رسید که این موضوع با مخاطبانشان بسیار خوب طنین انداز شده است. چه نوع محتوای منحصر به فردی می توانیم با استفاده از همان موضوع بلکه یک مفهوم کاملاً جدید ایجاد کنیم. “

ایده

۳ ٫ خشم: شما حال خود را از دست می دهید

همه چیز را به عنوان یک حمله شخصی نگیرید!

ساعت دوشنبه صبح است و کسی تصمیم گرفته است یک توییت منفی در مورد برند شما ارسال کند. این درست نیست ، کاملاً بی ادب است و آیا آنها حتی در مورد یک طلسم املا نیز شنیده اند؟ مصمم هستید که بخشی از ذهن خود را به آنها بدهید و رکورد را مستقیماً در مورد برند خود تنظیم کنید. صبر کنید – فقط به این دلیل که یک نظر از نظر منفی منفی است ، بهانه ای برای ادامه دفاع و پاسخ با همان لحظه به شما نمی دهد. درعوض ، نفس عمیق بکشید و یک پاسخ سنجیده ایجاد کنید.

درمان مقدس شما: آرام باشید

اگر به لحظه ای نیاز دارید تا از رایانه دور شوید ، آن را بگیرید. برای اظهار نظرهای ویژه دشوار ، قبل از پاسخ دادن به آن با مدیر یا یک همکار معتمد خود صحبت کنید. نگرانی های آنها را تأیید کنید ، در صورت لزوم عذرخواهی کنید ، تمام تلاش خود را برای حل مسئله انجام دهید و در صورت امکان سعی کنید بحث را آفلاین کنید.

مودب باشید و حتی در مواجهه با مشتری دشوار ، تا آنجا که ممکن باشد مفید باشید. به یاد داشته باشید: وقتی نظر خود را در رسانه های اجتماعی ارسال می کنید ، ارزش های برند خود را نشان می دهید. و هرگز از این واقعیت غافل نشوید که آنچه گفته می شود آنلاین توسط همه – از جمله مشتریان بالقوه جدید شما – قابل یافتن است.

۴ Sin Sin Media Media: Greed

شما در کانال های خیلی زیادی قرار دارید!

خدای من ، شما برای تسلط بر رسانه های اجتماعی برنامه های بزرگی دارید. خیلی زود به کار خود ادامه داده اید و قول های رئیس خود را داده اید که تازه متوجه شده اید که نمی توانید کاملاً نگه دارید. “من ۱۰۰۰ طرفدار جدید فیس بوک را بدست می آورم و در هفته ۱۵۰٪ تعامل را افزایش می دهم.” در آنجا آرام شوید ، نفس بکشید و به خاطر بیاورید که چرا برند شما از رسانه های اجتماعی شروع به کار کرده است: ارتباط برقرار کردن و ارتباط با مخاطبان هدف شما . شما قادر به تسلط بر هر کانال دیجیتال نخواهید بود. پس لطفا سعی نکنید.
دیجیتال

درمان مقدس شما: تمرکز

شما باید فعالیت های خود را برای اخلاق خود ساده تر کنید و اطمینان حاصل کنید که تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را به عنوان ROI (بازده سرمایه گذاری) برند شما شایسته استفاده می کند. انتخابی انتخاب کنید و فقط کانالهای دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنید که مخاطب هدف شما به طور فعال (و بطور منظم) از آنها استفاده کند.

سرمایه گذاری

بهتر است به جای اینکه وقت خود را خیلی نازک پخش کنید و سعی کنید چند سیستم عامل را اداره کنید ، یک یا دو حساب رسانه اجتماعی را به خوبی مدیریت کنید. چگونه مشتریان خود را در کجا معلوم می کنید؟ اطلاعات جمعیتی موجود در نظرسنجی های بازاریابی رسانه های اجتماعی را تجزیه و تحلیل کرده و از گوگل Analytics برای شناسایی محبوب ترین کانال های خود استفاده کنید. همچنین می توانید از طریق ایجاد نظر سنجی از مشتریان خود در مورد عادت های رسانه های اجتماعی خود بپرسید.

استاد آنلاین مامدرک دیپلم در بازاریابی رسانه های اجتماعی بهترین شیوه های بازاریابی را از طریق Twitter ، Facebook ، لینکدین ، گوگل+ و یوتیوب به شما یاد می دهد. این شامل ۳۰ ساعت سخنرانی های عمیق است که توسط کارشناسان صنعت تدریس می شود و شما را با تمام مهارت ها و دانش لازم برای برنامه ریزی ، ساخت و اندازه گیری استراتژی های موثر رسانه های اجتماعی فراهم می کند. اطلاعات بیشتر در اینجا

    بروشور دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی
    به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
    نام *
    نام خانوادگی *
    وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
    ایمیل *
    نام شخص
    تلفن *
    کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atico City State) هندوراسHong KongHungaryIcelandIndiaInd IndonesiaIran، جمهوری اسلامیIraqIsle of ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، جمهوری خلق دموکراتیک Korea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao، People’s Libojeعرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و جهان GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ جزایراسپینSri LankaSudanSurinameSvalbard & Jan MayenSwaziland سوئد سوئیت سوئیت سوئیس جمهوری جمهوری عربی سوریه تایوان ، استان چینTajikistanTanzania، تایلند تایلندTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad & TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks & جزایر CaicosTuvaluUgandaUkrain امارات متحده عربی ایالات متحده کوچک جزایر دور افتاده اروگوئه توتاناوا ، توتاناوا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، تانزو ، واتن ، توتانا ، توتانا ، تانزو ، واتن ، تانزو ، تانزو ، واتن ، تانزو ، تانزو ، واتن ، تانزو ، تایلند ، توتانا ، تانزو ، واتن ، تانزو ، واتن ، تانزو ، وانت
    کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
    عضویت در خبرنامه
    استعلام رویداد
    ابتدا روی کانال کلیک کنید
    کانال آخرین کلیک
    متوسط ​​آخرین کلیک
    ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
    صفحه فرود آخرین کلیک
    ابتدا روی کمپین کلیک کنید
    کمپین آخرین کلیک
    مدت آخرین کلیک
    صفحات بازدید شده
    تعداد مابازدیدهای bsite
    زمان در وب سایت گذشت
    منطقه زمانی
    دوره
    دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
    فرم URL