راهنمای عملی معیارهای بازاریابی ایمیل

بزرگترین محتاط بودن برای کار در صنعت دیجیتال ، پذیرش این است که شما باید حداقل تلاش کنید بیش از حد از ابزارها و سیستم عاملهای جدیدی که بر اساس آنچه روزانه به نظر می رسد ، ادامه دهید. چکرهای پیوند ، برنامه های ویرایش ویدیو ، ابزارهای گوش دادن به اجتماعی. اما چه زمانی این سطح اختراع شروع به ایجاد مانعی برای اثربخشی می کند؟ در صورتی که به شما کمک نکند در رسیدن به اهداف خود ، از یک کانال جدید رسانه های اجتماعی گلزنی کنید ، چیست؟

دیجیتال

گاهی اوقات ، بهترین راه برای مهار ابزار قابل توجه دیجیتال ، تعادل نوآوری با قابلیت اطمینان پایدار است. یک کمپین بازاریابی بهینه سازی ایمیل می تواند همه قدرتمند باشد و بازده بهتری را برای سرمایه گذاری و مشاغل بالاتر ایجاد کند. از اوایل دهه ‘۹۰ ، ایمیل یک روش ارتباطی ثابت و جهانی بوده است و تقریباً ۱۵۰ میلیارد ایمیل هر روز ارسال می شود.
سرمایه گذاری

همانطور که قبلاً در راهنمای عملی من به بازاریابی محتوا و سئو Metrics اشاره کردم ، اساسی ترین عنصر هر فعالیت بازاریابی دیجیتال تعریف اهداف شما است. با تلاشهای بازاریابی ایمیل خود می خواهید به چه اهدافی برسید؟ مشارکت مشترکان؟ نسل سرب؟ تولید درآمد؟ هدف شما هرچه باشد ، اگر به طور مؤثر اجرا شود ، بازاریابی از طریق ایمیل می تواند به موفقیت شما کمک کند. ۶۶٪ از کاربران اینترنت خرید اینترنتی را به عنوان نتیجه مستقیم بازاریابی از طریق ایمیل در مقابل ۲۰٪ خریداری کرده اند که به دلیل اجتماعی بوده اند.

بازاریابی محتوا

این امر به این دلیل است که بازاریابی از طریق ایمیل شما را قادر می سازد ارتباطات خود را متناسب با منافع لیست مشترکانی که قبلاً برای خواندن آنها امتحان کرده اند تنظیم کنید. برخلاف سایر کانالهای دیجیتالی ، مخاطبان شما از ابتدا سرمایه گذاری می کنند (و تا حدودی) و شما این فرصت را دارید که مستقیماً در صندوق ورودی های آنها به دست آورید و ارزش خود را برای آنها نشان دهید.

حالا تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بدانید چگونه تمام آن را اندازه بگیرید!

۶۶٪ از کاربران اینترنت خرید اینترنتی را به عنوان نتیجه مستقیم بازاریابی از طریق ایمیل در مقابل ۲۰٪ خریداری کرده اند که به دلیل اجتماعی بوده اند.

این توییت

معیارهای بازاریابی از طریق پست الکترونیکی: ملزومات

از طریق نرخ کلیک کنید

ممکن است بدانید چرا اولین معیار خلاصه شده در این راهنما ، نرخ باز نیست – آیا آن مترادف با بازاریابی ایمیل نیست؟ شاید ، اما بیایید اینگونه نگاه کنیم ؛ آیا ترجیح می دهید اثربخشی یک پست تبلیغی در فیس بوک را با چند دوست داشتن آن ، یا با تعداد کلیک تعداد افراد در وب سایت خود مقایسه کنید؟

نرخ باز می تواند یک معیار ارزشمند برای ردیابی در صورت تقسیم خطوط موضوع آزمایشی یا مقایسه عملکرد خبرنامه شما به صورت هفتگی باشد ، اما اگر واقعاً می خواهید سنجش کنید که گیرندگان با هر ایمیلی که ارسال می کنید چگونه تعامل و تعامل دارند. آیا آنها در حال تبدیل هستند یا نه ، سپس کلیک بر روی متریک برای شما است. با کلیک بر روی نرخ ها می توانید درک دقیقی از تعداد مشترکین با محتوای شما و نوع محتوا که علاقه مند به مصرف آن هستند ، ارائه دهد ، این یک پست وبلاگ یا یک محصول است. این بینش هایی است که می تواند به شما در تنظیم و بهینه سازی تلاش های بازاریابی ایمیل کمک کند.

از طریق ارائه دهنده خدمات ایمیل شما می توانید به گزارشهای جامع درباره نرخ باز و کلیک خود دسترسی داشته باشید (در مؤسسه بازاریابی دیجیتال ، ما طرفداران بزرگی از Mailchimp هستیم.)

نرخ تبدیل

پیشرفت منطقی در بررسی کلیکها به بررسی نرخ تبدیل شما خواهد بود. یک ایمیل بازاریابی خوش ساخت همیشه باید حاوی یک تماس فراخوان قانع کننده باشد و اکنون زمان اندازه گیری این است که آیا مشترکان شما عمل کرده اند یا خیر! این که آیا CTA شما قصد دارد یک بروشور را بارگیری کند یا در پادکست مشترک شوید ، نرخ تبدیل شما به شما کمک می کند تا در رسیدن به اهداف خود تا چه اندازه مطمئن شوید!

می توانید نمایه ای را در گوگل Analytics تنظیم کنید تا به طور خاص ترافیک وب سایت خود را که با مراجعه به ایمیل ایجاد می شود ، نظارت کنید. با این وجود ، بهتر می توانید اهدافی را برای ردیابی تبدیل ها و دسته بندی بیشتر موفقیت بازاریابی ایمیل خود ایجاد کنید!

فعالیت در لیست مشترکان

من به عمد از عنوان این بخش “رشد لیست مشترکان” اجتناب کردم زیرا ردیابی هم از نظر رشد و هم در کاهش لیست مشترکین شما مهم است. رشد لیست ضروری است زیرا دسترسی شما را افزایش می دهد و احتمال اشتغال مشترکان با ایمیل های شما و در نهایت تبدیل را به حداکثر می رساند. با این حال ، پوسیدگی لیست مشترکان اجتناب ناپذیر است. طبق گفته بازاریابی شرپاس ، بانکهای اطلاعاتی بازاریابی از طریق ایمیل به طور طبیعی سالانه حدود ۲۲٫۵ درصد تخریب می شوند.

اگر با گذشت زمان متوجه رشد چشمگیر در لیست مشترکان خود شوید ، شماباید همیشه سعی در نشان دادن این موفقیت داشته باشد؛ آیا گیرندگان به ویژه نسبت به یک نوع یا موضوع محتوا هستند؟ آیا رشد با فعالیت بازاریابی که از طریق کانالهای دیجیتالی اضافی انجام می دهید ، ارتباط دارد؟ به طور مشابه ، اگر بیشتر از آنچه دوست دارید اشتراکی مشترکان را تجربه کنید ، می توانید این عوامل را تجزیه و تحلیل کنید و همچنین اطمینان حاصل کنید که:

     

  • لیست مشترکان شما به درستی تقسیم می شود تا اطمینان حاصل شود که شما کاربران را با مناسب ترین محتوای ایمیل ممکن هدف قرار داده اید.
  •  

  • داده های مشترک شما به طور منظم پاک می شود تا از ایمیل قدیمی یا نادرست اطمینان حاصل شود.
  •  

  • کمپین های جذب مجدد برای سربازان غیرمجاز انجام می شود که احتمال بیشتری دارند از این امر انصراف دهند.

اطلاعات مربوط به عملکرد لیست های مشترکان شما در ارائه دهنده خدمات ایمیل شما قابل دسترسی است.

نرخ گزاف گویی

یک متریک کلاسیک ، اگر معیارهای بازاریابی دیجیتال را می توان کلاسیک توصیف کرد … نرخ گزاف گویی درصد ایمیلهایی است که نمی توانند به مشترکان تحویل داده شوند و به ارائه دهنده خدمات ایمیل شما ارسال می شوند. اما آیا می دانید که دو نوع وجود دارد که باید آنها را کنترل کنید (احتمالاً این کار را کردید ، من فقط سعی می کنم خودم را آگاه باشم)؟

Bounces Hard : پیامهایی که به دلیل یک آدرس ایمیل نامعتبر به طور دائم رد می شوند یا به دلیل اینکه سرور گیرنده سرور شما را مسدود کرده است.

Bounces Soft : پیامهایی که به طور موقت رد می شوند زیرا صندوق ورودی گیرنده پر است ، سرور کار نمی کند ، یا ایمیل بیش از حد تعیین شده توسط گیرنده یا سرویس ایمیل است. تامین کننده.

ایمیل اعلام شده ، صرف نظر از اینکه چقدر راحت به نظر می رسند ، ما را به مفهوم اساسی پاکسازی داده های مشترکان باز می گرداند. شما باید هرگونه آدرس ایمیل سخت گزاف را از لیست مشترکان خود حذف کنید ، یا خطر آسیب رساندن به اعتبار فرستنده خود را مرتفع کنید ، زیرا ایمیل شما ممکن است باعث ایجاد فیلترهای اسپم شود! همچنین بررسی این که آیا پاداشهای سخت شما (در صورت وجود) از همان دامنه وارد می شوند ، مفید است. اگر اینگونه باشند ، ممکن است به معنای آن باشد که یک سرویس دهنده ISP یا شرکت خاص شما را مسدود می کند ، چیزی که به راحتی و با مودبانه برطرف می شود! مگر اینکه شما spamming کنید. به طور مشخص.

اسپم

خرابی در هر کمپین ایمیل می تواند مانند سایر موارد خوب در ارائه دهنده خدمات پست الکترونیکی شما گزارش شود. شما حتی می توانید دریابید که آدرس های الکترونیکی مرتفع شده اند و متناسب با آن حذف یا حذف می شوند.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی از طریق ایمیل: کمی عمیق تر حفاری کنید

من قبلاً معیارهای اساسی را شرح داده ام که مرور کاملی از اثربخشی بازاریابی ایمیل شما را ارائه می دهند ، اما گزارش شما نیازی به متوقف شدن در اینجا ندارد. بسته به میزان موفقیت شما در زمینه موفقیت در فعالیتهای تبلیغاتی در زمینه بازاریابی ایمیل (که امیدوارم از بین رفته باشد – آرنولد-شوارتزنگر-در-هر فیلم- او-همیشه-ستاره-در-جدا-از-شاید- سطح “دوقلوها” بستگی دارد. با جدیت) ، می توانید با کمی تلاش اضافی بینش بیشتری کسب کنید. من تعدادی از معیارهای مکمل بازاریابی ایمیل را درج کرده ام که می توانید برای ارتقاء عملکرد ایمیل های خود و دستیابی به اهداف خود نظارت کنید.

ارسال ایمیل

میزان اشتراک مشترکان شما و ارسال ایمیل های شما به مخاطبین خود ، به دلایل مختلف بینش ارزشمندی است؛ این امکان را به شما می دهد تا بدانید تا چه اندازه مشترکان با محتوای ایمیل شما سرگرم شده یا درگیر شده اند و از وسعت گسترده ای که می توانید از آن استفاده کنید ردیابی به جلو نیز فرصتی اضافی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید لیست مشترکان را با مخاطبی که مستلزم دریافت و خواندن ایمیل های شما هستند ، رشد دهید. شما می توانید با تشویق خوانندگان خود برای به اشتراک گذاشتن ایمیل خود یا ارسال به یک دوست ، منجر های جدیدی تولید کنید. ارائه دهندگان خدمات ایمیل مانند Mailchimp به شما امکان می دهند دکمه “Forward to Friend” را وارد کنید یا پیوندی را در الگوی ایمیل خود وارد کنید.

اطلاعات مربوط به تعداد دفعاتی که مشترکین به جلو ایمیل های شما را می توان در داخل یافت ، آن را حدس زده اید ، ارائه دهنده خدمات ایمیل مطمئن شما! با این وجود ، توجه به این نکته مهم است که این متریک ، گرچه فوق العاده مفید است ، تصویری کامل را ترسیم نمی کند. ایمیل های ارسالی ، کاربرانی را که به عنوان مثال پیوندهای ایمیل شما را کپی کرده و درج می کنند ، در نظر نمی گیرند. آنها همچنین گیرندگانی را که از دکمه بومی رو به جلو در مشتری ایمیل خود استفاده می کنند ، در بر نمی گیرند. بنابراین اگر این متریک مفید باشد ، ما فقط باید بپذیریم که سطحی از داده وجود دارد که هرگز قادر به ردیابی آن نخواهیم بود. نوعی ایمیل مانند معادل � است”اجتماعی” ، فقط کمی بدتر به نظر می رسد!

نامزدی

به یاد داشته باشید که چرا گفتم نرخ باز برای اندازه گیری کلیک تقریباً مهم نیست؟ شما باید ، فقط ۱۰۰۰ کلمه قبل بود! در اصل ، سطح درک شما از تجزیه و تحلیل ارتباط مشترکان با ایمیل های شما می تواند بسیار دقیق تر و پر معنی تر از اینکه آیا آنها در وهله اول باز کرده اند یا خیر ، باشد. اگر یک گیرنده با ایمیل شما درگیر شود ، می توانید با اطمینان به دانش خود در رسیدن به اهداف بازاریابی ایمیل خود اطمینان داشته باشید. استکبار منفجر شده ناشی از دانستن عمق این تعامل و اینکه چقدر شما واقعاً هستید برای رسیدن به ایمیل بازاریابی بازاریابی نزدیک هستید! درگیری ایمیل به عنوان یک متریک می تواند به دو روش تجزیه و تحلیل شود:

نامزدی مبتنی بر زمان و روز

همه می خواهند از زمان ایده آل روز و روز هفته مطلع شوند تا ایمیل های بازاریابی خود را ارسال کنند. منطقی است که به مبارزات انتخاباتی خود بهترین فرصت جنگی را بدهید! شرط می بندم که این چیزی است که قبلاً آن را Googled کرده اید ، و اگر دارید ، می دانید که این یک موضوع بحث است که درباره افراد نظرهای متفاوتی دارد. در واقعیت ، هیچ ساعت جادویی یا ساعت طلایی وجود ندارد ، این امر بر اساس چندین عامل متفاوت است ، از صنعت گرفته تا جغرافیا تا شخصیت مشتری. به همین دلیل مفید است که موفقیت شما را آزمایش کنید! با استفاده از برنامه ریزی شما ، در ساعات مختلف روز و روزهای مختلف هفته می توانید داده های مقایسه ای را در اختیارتان قرار دهید که به شما امکان می دهد وقتی مشترکان بیشتر و کمتر با ایمیل های خود در ارتباط هستند ، بدانید.

برنامه ریزی

مدت زمان مشغول صرف شدن با محتوای ایمیل

وقتی صحبت از بازاریابی محتوا می شود ، می توانیم مدت زمان کاربر را با استفاده از گوگل Analytics با یک صفحه وب خاص صرف کرد. با بازاریابی ایمیل ، مدت زمان درگیری با محتوای ایمیل نیز به همان اندازه مهم است ، و ناگفته نماند که هر چه مشترک در خواندن ایمیل شما بیشتر باشد ، بهتر می شود. این نوع بینش به شما امکان می دهد متناسب با محتوای ایمیل های خود متناسب با حداکثر مشارکت خود را تهیه کنید.

به عنوان مثال ، اگر ایمیل خود را با استفاده از Hubspot ارسال می کنید ، آنها در مورد زمانی که مشترک در تماشای ایمیل شما صرف کرده است ، گزارش می دهند و بر اساس مدت زمانی که در تماشای آن صرف کرده اند ، آن را به دسته بندی ها (نگاهی ، خوانده شده یا خوانده شده) تقسیم می کنند.

مشتری نوع مشتری و ایمیل

یک اصل مهم در طراحی کمپین نامه الکترونیکی آزمایش نحوه نمایش این ایمیل در دستگاه های تلفن همراه و مشتری های مختلف ایمیل ، هم از منظر خلاقانه و هم از نظر محتوا است.

گیرندگان به دلیل انعطاف پذیری و مصلحت بودن آن ، به طور فزاینده ای از دستگاه های تلفن همراه برای مشاهده محتوای ایمیل استفاده می کنند. سال گذشته ، ۵۳٪ ایمیل باز می شود در تلفن همراه یا رایانه لوحی روی داد. به همین دلیل مهم است که مخاطبان تلفن همراه خود را هنگام طراحی ایمیل مارکتینگ خود در ذهن داشته باشید.

بیشتر ارائه دهندگان خدمات ایمیل به شما نشان می دهند که چگونه بسیاری از کاربران در واقع ایمیل های شما را بر روی موبایل مشاهده می کنند و از چه دستگاه هایی به ویژه استفاده می کنند و شما نیز به نوبه خود می توانید از این اطلاعات برای اطلاع تصمیم گیری های طراحی خود استفاده کنید.

هنگامی که صحبت از سرویس گیرندگان ایمیل می شود ، مشتری های مختلف محتوای مختلف ایمیل را به روش های مختلف پشتیبانی و نمایش می دهند. صدا آزار دهنده است؟ لازم نیست! با پذیرش داده های مشتری مشتری ، این تفاوت ها را بپذیرید! نه تنها می توانید از ارائه دهنده خدمات ایمیل خود استفاده کنید (صادقانه بگویم ، من یک هوادار بزرگ هستم) برای آزمایش نحوه نگاه ایمیل شما به گیرندگان با استفاده از مشتری های مختلف ، بسیاری از ESP ها در مورد مشتریان ایمیل دلخواه مشترکان نیز گزارش می کنند!

عملکرد بازاریابی ایمیل خود را بهبود ببخشید

اطمینان حاصل کنید که به اندازه گیری های خود افتخار می کنید!

     

  • به طور منظم داده های مشترک خود را تمیز کنید تا از به روز بودن و به روز بودن آن اطمینان حاصل کنید. در صورت امکان از این پیک ها خودداری کنید!
  •  

  • لیست مشترکین بخش است ، بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که مخاطبان خود را به روشی مناسب و کارآمد برای به حداکثر رساندن تعامل هدف قرار می دهید.
  •  

  • محتوای مختصر و قانع کننده ایجاد کنید. به مخاطب هدف خود و آنچه آنها می خواهند یا نیاز دارند ، توجه داشته باشید. سعی کنید آنها را به شکلی درگیر کنید که ارزش آنها را بخورد ، و استفاده از شخصی سازی را فراموش نکنید! همه به اسم نامزدی است.
  •  

  • بدون هرزنامه.B به استفاده از قالب بندی ، زبان ، پیوست ها و تصاویر توجه داشته باشید. به راحتی بر روی کلاهبرداری ها و علائم تجدید نظر بروید !!!!!
  •  

  • فقط در مواردی که در طول این مقاله به اندازه کافی استرس نداشته باشم ، ارائه دهنده خدمات ایمیل شما می تواند به شما در همه موارد از طراحی تا برنامه ریزی کمک کند ، بنابراین مطمئن شوید که از هر ویژگی و عملکردی استفاده می کنید!
     
  • اگر من اهمیت آزمایش را تقویت نکردم ، این یک راهنمای عملی برای معیارها نخواهد بود! از خط اسپلیت تست موضوعبرای اندازه گیری تعامل ، تجزیه و تحلیل ها بستر دستیابی به اهداف خود و عملکرد خود را بهینه تر می کنند.

مثل همیشه ، این به هیچ وجه راهنمای قطعی نیست ، بنابراین من دوست دارم نظرات شما را در مورد این مقاله و معیارهای بازاریابی ایمیل که در نظرات زیر برای شما مهم است بشنوم!

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید

سوفی الیزابت اسمیت